Unorthodox Jukebox  

老話一句:往往很多時候,失去了才懂得珍惜。

(正經時間結束)

When I Was Your Man是一首對前情人懺悔的歌,但要我是Bruno的前情人,聽完後我大概就他馬的不管原則是殺小的瞬間吃回頭草,馬上去他家破門而入擁抱他(不怕闖空門撲空?)小聲細語的說和好吧!寶貝~(前提是前男友是Bruno Mars)


 

專輯歌手:Bruno Mars

專輯名稱:Unorthodox Jukebox

專輯語種:英語

發行年份:2012

 

Same bed but it feels just
A little bit bigger now
Our song on the radio
But it dont sound the same
When our friends talk about you
All it does is just tear me down
Cause my heart breaks a little
When I hear your name
It all just sounds like (oooooh)
Mmm too young too dumb to realize
That I

Should of bought you flowers
And held you hands
Should of gave you all my hours
When I had the chance
Take you to every party
Cause all you wanted to do was dance
Now my baby is dancing
But shes dancing with another man

My pride my ego my needs and my selfish ways
Cause the good strong woman like you to walk out my life
Now I never never get to clean up the mess I made
Ooh and it hunts me every time I close my eyes
It all just sounds like (oooooh)
Mmm too young too dumb to realize
That I

Should of bought you flowers
And held your hands
Should of gave you all my hours
When I had the chance
Take you to every party
Cause all you wanted to do was dance
Now my baby is dancing
But shes dancing with another man

Although it hurts
Ill be the first to say
That I was wrooooong
Oooh I know im probably much too late
To try and apologize for my mistakes
But I just want you to know

I hope he buys you flowers
I hope he hold you hands
Give you all hes hours
When he has the chance
Take you to every party
Cause I remember how much
You loved to dance
Do all the things I should of done
When I was your man
Do all the things I should of done
When I was your man

 

[中文歌詞]

 

同樣一張床

但現在感覺卻寬敞了許多

電台正放著我們的歌

但現在聽來卻已變調

當朋友們談論到你時

都只會讓我激動落淚

因為每當聽見你的名字

我的心就會更加破碎一點

 

心碎的聲音就像這樣

Oooohhh ooohhh

太年輕也太傻了

以至於無法明瞭到

 

我應該要送你鮮花

並緊握你的手

應該把所有時間留給你

當我還有機會時

帶你出席所有派對

因為跳舞是你的最愛

如今我的寶貝正在熱舞

當身旁的男伴卻已不是我了

 

我的驕傲 我的太過自我

我的需索無度及自私的表現

導致一個像你這樣般完美堅強的女性

走出了我的生命

如今我將永遠永遠無法收拾

我所造成的殘局

而這一切就如幽魂般糾纏著我

每當我闔上雙眼時

 

雖然這商很痛

但我還是會成為第一個認錯的人

我知道我所犯下的錯去努力與道歉

可能都已為時太晚

但我只是想要讓你知道

 

我希望他會送你鮮花

我希望他能緊握你的手

把他所有時間留給你

當他有機會時

帶你出席派對

因為我依然記得

你是多麼地愛跳舞

做到那一切一切

我這個舊情人沒做到的事

我這個舊情人沒做到的事

 

中文歌詞來源為「我的買的專輯裡的中文歌詞本」,若有侵權請留言告知,我會盡快刪除。

 

 2012.02.07 更新

When I Was Your Man (Music Video)

 

▲髮型設計成陳菊頭在優雅彈琴的Bruno Mars...


 

[延伸閱讀]

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    Mel(沒有小姐) 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()